Uncategorized

Jeragat Pudar, Liang Pori Mengecil dengan Collagen Powder Shaklee

Mungkin anda tertanya-tanya, berkesankah Collagen Powder Shaklee tu? Itu persoalan biasa yang akan bermain di fikiran sebelum kita buat keputusan untuk beli sesuatu produk kan. Sama lah macam Kak Wazie pun. Mestilah kita mau beli produk yang berbaloi untuk setiap ringgit yang kita belanja kan?
Tapi bila baca banyak feedback positif dari pengguna Collagen Powder, Kak Wazie jadi tergoda pulak mau cepat-cepat cuba. Tapi tunggulah lepas bersalin nanti. Hehehe..
Jom kita lihat apa kata Puan Syida Rohim.

”Mak saya pun makan dengan sangat konsisten. Dah masuk 4 atau 5 kotak. Dulu muka mak saya berjeragat teruk. Sekarang ni kalau tengok sekali imbas memang dah tak nampak langsung muka bercapuk tu. Kawan-kawan dia pun ramai tegur. Plus, kulit muka nampak lebih bersih dan cerah

Feedback Puan Atie.

”Gara-gara promo kolagen Shaklee bulan lepas, Atie pun terjebak sama dengan aktiviti mencantikkan kulit. Dan alhamdulillah liang pori di muka dah mengecil. Rasa licin dan tiada rasa menggerutu”

Testimoni Cik Iqa pula,

”Saya makan baru masuk kotak ketiga. Mungkin sebab salah pakai produk, kulit muka jadi sangat kering dan teruk. Makan kolagen hari ketiga, muka rasa lambab. Hilang serta- merta kulit kering mencengkam tu. Parut makin hilang, kulit lembab. Sangat Superb!”

Tergoda tak dengan testimoni pengguna Collagen Powder yang sudah merasai sendiri keberkesanannya. Siapa yang tidak happy bila kulit makin cantik dan gebu kan. Untuk mengetahun lebih lanjut tentang Collagen Powder Shaklee bolehlah baca di SINI.

Untuk pembelian terus Collagen Powder menggunakan kad kredit/debit, boleh klik link di SINI

Jika anda berminat untuk mendaftar ahli dan dapatkan Collagen Powder dengan harga lebih murah, atau mempunyai sebarang pertanyaan, boleh hubungi Kak Wazie di link Whatsapp ini www.wasap.my/60168104057

Wazie | 016-810 4057
Pengedar Shaklee Sabah.
COD Tuaran-Kota Kinabalu.
Pengeposan Seluruh Malaysia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge